Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona G堯wna FORUMPIROTECHNICZNE.PL
Forum Pirotechniczne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U篡tkownicyU篡tkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomo軼iZaloguj si, by sprawdzi wiadomo軼i   ZalogujZaloguj 

Paliwo na Nadchloranie amonu?
Id do strony 1, 2  Nast瘼ny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona G堯wna -> Silniki Rakietowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
Go嗆






PostWys豉ny: Sob Kwi 09, 2005 1:38 pm    Temat postu: Paliwo na Nadchloranie amonu? Odpowiedz z cytatem

Witam.Chc zrobi silnik na paliwie metalizowanym AL #1

65% Nadchloran amonu
16% Proszek aluminiowy
18% Polibutadien
0,5% Fe2O3
0,5% Dodatki (stabilizatory)
- ze stroinik PINOTA. I pytania;): jaki zacisk dobra??? Sk康 mo積a wzi捷 HTPB?? Albo jak go zsyntezowa? Aha i jako stabilizator wrzuce w璕iel drzewny, dobry wyb鏎? i jak uformowa kana, 瞠by pr皻 sie nie przyklei?Smile
Powr鏒 do g鏎y
Rafa



Do陰czy: 27 Sty 2005
Posty: 81
Sk康: to umiesz??

PostWys豉ny: Sob Kwi 09, 2005 4:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W徠pie 瞠by ci si uda這 opracowanie powtarzalnego SRa na tym paliwie
zacisk-najlepiej zapytaj PINOTA
HTPB-to jest strze穎ne przez USArmy a z syntez to raczej w domu niemo磧iwe. To najlepsze lepiszcze do sta造ch paliw rakietowych.
Dodatki -3/4 sukcesu z tymi paliwami to odpowiednie dodatki nie wiem jakie ale napewno lepiej zamiast w璕la sadz u篡
kana - nie mam do鈍iadczenia z preparatyk ziaren na tym paliwku ale my郵e wa積y jest materia pr皻u np.aluminium
to paliwo ma du瞠 ISP i ka盥a niedok豉dno嗆 w preparowaniu ziarna mo瞠 sk帷zy si BUUUUM!!!!
i dlatego radz nie u篡wa metalu w SR.

Powodzenia!

_________________
Powr鏒 do g鏎y
Ogl康a profil u篡tkownika Wy郵ij prywatn wiadomo嗆 Wy郵ij email
zombek



Do陰czy: 18 Maj 2003
Posty: 75

PostWys豉ny: Sob Kwi 09, 2005 6:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,
my郵 瞠 zacisk dla tego paliwa przy drobnym AP b璠zie wacha si w granicach ~50, lub dla grubego wg. 廝鏚e ameryka雟kich ~180.
HTPB raczej nie wytrza郾iesz, ale napisz o tym do mr. PINOT. Z w豉snego do鈍iadczenia wiem, 瞠 trzpie formuj帷y kana bardzo 豉two wychodzi, wi璚 raczej nie masz si o co martwi.

Przyk豉dowe Stabilizatowy : W璕iel drzewny, Sadza, B喚kit pruski, Tlenek Cynku.

Inne Lepiszcza : Lakier do Pod逝g DOMALUX - Poliuretan ( wsp. n wzrasta przez pory, genialna wytrzyma這嗆 paliwa ), Silikon N ( Wsp. n raczej nie wzrasta, niska wytrzyma這嗆 ziarna ), Inne : Fix All, Butylrub itp.

PS. Je郵i to b璠zie tw鎩 pierwszy test z paliwami typu HP, to mo瞠sz si z ca陰 pewno軼i pogodzi sie, 瞠 te 200g AP ( jak nie wi璚ej ) przepalisz bez najmniejszego sukcesu... Wink
Powr鏒 do g鏎y
Ogl康a profil u篡tkownika Wy郵ij prywatn wiadomo嗆
PINOT



Do陰czy: 25 Lis 2003
Posty: 428
Sk康: Wroc豉w

PostWys豉ny: Sob Kwi 09, 2005 6:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ambitny plan. Nawet bardzo do鈍iadczeni eksperymentatorzy pr鏏owali okie透na to paliwo i nie uda這 si to do tej pory osi庵n望 dobrych rezultat闚. Ale OK, pr鏏uj...mo瞠 si uda

Co do zacisku, jak pisz moi przedm闚cy: najlepiej dobra go eksperymentalnie, ustalanie teoretyczne nic nie da. Wszystko zale篡 od rozdrobnienia utleniacza, rozdrobnienia aluminium, wytrzyma這軼i korpusu, ziarna i kilkunastu czynnik闚. Niby niewiele, ale je郵i ka盥y z tych parametr闚 dok豉dnie opisa zrobi si encyklopedia. Np. wed逝g 廝鏚e z USA taka mieszanina przy uziarnieniu AP oko這 200 um i uziarnieniu Al oko這 45 um przy 20% HTPB potrzebuje zacisku 200-250.

Je郵i mielisz sk豉dniki we m造nku do kawy radz zacz望 od niskich zacisk闚 i ziaren o spalaniu czo這wym przy Kn nawet 50-75. Radz r闚nie zachowa du膨 ostro積o嗆, gdy paliwo to je郵i je do tego lekko nak這ni bardzo silnie wybucha. Mia貫m przypadki pot篹nych wybuch闚 silnik闚, gdzie vz窷 utleniacza stanowi "leniwy" NH4NO3...wi璚 UWAGA !!!

Co do elastomer闚 poliuretanowych, prosz o kontakt na priv. zobaczymy co da si zrobi....

Ps. Temat o paliwach na AP ju istnieje...

_________________
Ciekawe kto bedzie pierwszym 80-cio latkiem na tym forum
Powr鏒 do g鏎y
Ogl康a profil u篡tkownika Wy郵ij prywatn wiadomo嗆 Odwied stron autora
Arkadiusz
Go嗆





PostWys豉ny: Sob Kwi 09, 2005 9:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam

Testy z AP robi na forum.ru
Serge




Film

Proponuje zrobi jeden eksperyment i zala SR ( na paliwe AP ) nitrometanem po czym odla nadmiar. Wg mnie za explozje wini pory powietrza w paliwe. A ten eksperyment z NM - by to wyja郾i Rolling Eyes


Pozdr. A
Powr鏒 do g鏎y
PINOT



Do陰czy: 25 Lis 2003
Posty: 428
Sk康: Wroc豉w

PostWys豉ny: Pon Kwi 11, 2005 7:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co pi瘯nego - rewelacja !!! Bardzo efektowny silnik. S康z, 瞠 pracowa przy bardzo wysokim ci郾ieniu i by mo瞠 nawet korpus by stalowy ????
Fakt, 瞠 kombinacja AP/NM jest i軼ie szata雟ka - gdybym co takiego robi, da豚ym troche NC dla zag瘰zczenia, zamiast odlewa nadmiar NM. Wtedy paliwo 豉dnie trzyma這by si kupy i nie wycieka這 z silnika....

S康z, 瞠 spalanie przyspiesza這 i silnik wybuch nie z powodu baniek powietrza, a raczej z powodu dw鏂h zjawisk:
1. AP opad na dno, NM pozosta na wierzchu...a wi璚 powsta gradient st篹enia utleniacza w nitrometanie i w miar wypalania paliwa (zak豉dam czo這wego wypalania) st篹enie AP by這 tak, du瞠, 瞠 szybko嗆 spalania przekroczy豉 oczekiwan warto嗆;
2. NM zawrza dostaj帷 ciep這 od 軼ianek silnika....i wtedy pojawi造 si ba鎥i, ale nie powietrza Smile

Te robi貫m co podobnie widowiskowego, paliwo sta貫 NCA-K4.



Zdj璚ie pochodzi z jednego z nieudanych test闚, gdzie podobnie jak na ruskim filmie silnik zachowa si po millerowsku - 豉dnie zacz掖, kiepsko sko鎍zy. Tulejka silnika mia豉 70mm, co pozwala z grubsza szacowa d逝go嗆 p這mienia na 1 metr.
Obecnie silnik fi28 masa paliwa NCA_K4, 30 gram, czo這wy ju jest dopracowany, nu nowych fotiek niet....Na booster startowy idealny, a przy tym bez proszku metalu ---> niska erozja dyszy

_________________
Ciekawe kto bedzie pierwszym 80-cio latkiem na tym forum


Ostatnio zmieniony przez PINOT dnia Pon Kwi 11, 2005 9:18 pm, w ca這軼i zmieniany 1 raz
Powr鏒 do g鏎y
Ogl康a profil u篡tkownika Wy郵ij prywatn wiadomo嗆 Odwied stron autora
Arkadiusz
Go嗆





PostWys豉ny: Pon Kwi 11, 2005 9:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PINOT napisa:
....zamiast odlewa nadmiar NM. Wtedy paliwo 豉dnie trzyma這by si kupy i nie wycieka這 z silnika....

S康z, 瞠 spalanie przyspiesza這 i silnik wybuch nie z powodu baniek powietrza, a raczej z powodu dw鏂h zjawisk:
1. AP opad na dno, NM pozosta na wierzchu...


O czym piszesz Question Shocked Wink . Serge robi test bez NM. Nawet nie wiem czym zarabia AP bo nie mam i nie b璠 jego mia Rolling Eyes . Potem zobacze co za motor - czy z metalu czy bez.

Ja zaproponowa貫m NM tylko po to aby sprawdzi czy pory odpowiadaj za explozje paliwa na AP. Nic nie b璠zie 軼ieka這. W miejsce por wejdzie NM i do嗆 szybko nalezy zrobi test.


Pozdr. A
Powr鏒 do g鏎y
PINOT



Do陰czy: 25 Lis 2003
Posty: 428
Sk康: Wroc豉w

PostWys豉ny: Pon Kwi 11, 2005 9:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skoro tak, to raczej dajcie sobie siana z testem NM/AP z powod闚 podanych powy瞠j... Rolling Eyes je郵i wam 篡cie mi貫,

Mam troch do鈍iadczenia, i wiem, 瞠 NM zacznie wycieka z AP ju przy zawarto軼i przekraczaj帷ej 15%. Przy takim sk豉dzie, to bedzie g...nie paliwo, bo spaliny mieszanki AP/NM przestaj zawiera tlen przy zawarto軼i ponad 45% NM....tako obliczy propep

_________________
Ciekawe kto bedzie pierwszym 80-cio latkiem na tym forum
Powr鏒 do g鏎y
Ogl康a profil u篡tkownika Wy郵ij prywatn wiadomo嗆 Odwied stron autora
Arkadiusz
Go嗆





PostWys豉ny: Pon Kwi 11, 2005 10:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PINOT napisa:
Skoro tak, to raczej dajcie sobie siana z testem NM/AP z powod闚 podanych powy瞠j


Chyba nadal mnie nie rozumiesz. Robisz paliwo takie jakie chcesz, cho熲y po "swojemu". Tak jak umiesz. Robisz dwa SR. Jeden testujesz a w drugi lejesz NM po czym jego wylewasz . NM wnika tylko w pory, maks. kilka %. Nawet nie musi by to NM - co co nie rozpu軼i lepiszcza. W przemy郵e stosuj sie odlewanie pod pr騜ni bo w豉郾ie o te porych chodzi - aby ich nie by這.

Pozdr. A
Powr鏒 do g鏎y
Go嗆






PostWys豉ny: Wto Kwi 12, 2005 3:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzi瘯i za odpowiedzi, zabiore sie chyba za spalanie czo這we, Kn=75 i masa paliwa =50g dam zna jak co wyjdzie (albo i nie)Wink
Powr鏒 do g鏎y
Go嗆






PostWys豉ny: Nie Kwi 24, 2005 7:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam problem z policzniem powierzchni przekroju punktu krytycznego w dyszy, je郵i powierzchnia spalania ma 150mm2, to powierzchnia 鈔ednicy krytycznej powinna wynosi 3mm2 przy Kn=50, czy tak? I czy do tego paliwa starczy korpus o gr. 軼ianki=1,6mm? czy wzmocni? i czy jest jakie sensowne prawdopodobie雟two, 瞠 paliwo sie zapali podaczas przyrz康zania?
Powr鏒 do g鏎y
Arkadiusz
Go嗆





PostWys豉ny: Nie Wrz 03, 2006 4:14 pm    Temat postu: Za這瞠nia techniczne do SR "PROFI_max" Odpowiedz z cytatem

Szuka貫m tematu o silnikach na paliwie HP i mam Wink . Co prawda temat ma ksard no ale w tytule s "silniki ksarda".

Postanowi貫m ,瞠 zrobi dla Was prosty i profesjonalny silnik rakietowy na bazie utleniacza AP.

Za這瞠nia :

1. Masa paliwa typu AP do 50 gram
2. Korpus silnika papierowy
3. Ca這嗆 bardzo estetyczna
4. By mo瞠 dysza wysuni皻a
5. Odpalanie lontem ale do lontu szybkopalnego mo積a podczepi zap這nnik elektryczny.
6. Cena silnika do 20 zeta ( nie zamierzam nim handlowa, to za這瞠nie tylko dla mnie). Czyli czas na wykonanie 1 silnika do maks. 5 minut w te軼ie, 1 minuta w produkcji.


Utleniaczem jest wy豉cznie AP. Opracowa貫m paliwo twarde ( moje w豉snie opracowanie ), bez por ( no, prawie bo przecie pod pr騜ni nie prasuj ), o du瞠j wytrzyma這軼i.


Test nr 1

1. Widok silnika




2. Praca silnika

FILM


Pr鏏a jeszcza nieudana no ale to chyba drugi test a pierwszy wg za這瞠 jak wy瞠j . Przy okazji - jaki wg Was powinien by SR aby by profesjonalny, bezpieczny i o masie paliwa do tych 50 gram Question . Czyli dla szerokiego grona potencjalnych odbiorc闚. Robi to dla siebie. To prawie nierealne aby na produkcji SR w Polsce "trzepa" wi瘯sz kas Wink

SR jeszcze nie ma ma wysuni皻ej dyszy ale raczej b璠zie mia. I od razu pytanie czy musi mie wg Was Question . Wg mnie wysuni皻a dysza to picerski bajer a bajer to te produkt.



Pozdr. A


PS. Kupi 2 kg AP. Prosz o cen i odpowied dlaczego tak drogo Wink .
Powr鏒 do g鏎y
jaskiniowiec



Do陰czy: 22 Lut 2004
Posty: 597
Sk康: Krak闚

PostWys豉ny: Nie Wrz 03, 2006 5:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

He, he Laughing Sk康 ja znam t lokomotywk. A tak naprawd, to najpierw flara, potem ci郾ienie podskoczy這, ale by這 zdecydowanie za niskie (ciufanie), potem zn闚 flara. Po mojemu to da ci郾ienie razy 10 i zaskoczy.
Powr鏒 do g鏎y
Ogl康a profil u篡tkownika Wy郵ij prywatn wiadomo嗆 Odwied stron autora
Wojciech G



Do陰czy: 16 Lis 2005
Posty: 63
Sk康: Szczecin

PostWys豉ny: Nie Wrz 03, 2006 9:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odno郾ie dyszy przedstawi swoje zdanie. Dla silnik闚 HP wskazana jest dysza zbie積o-rozbie積a (de Lavala). Z陰cze dysza-korpus silnika musi mie odpowiedni powierzchni (d逝go嗆) stosown do ci郾ienia w silniku. Je瞠li w tej d逝go軼i dyszy zmie軼i si:
1. cz窷 zbie積a L1=3-4 d.kr. (L-d逝go嗆; d.kr.-鈔ednica krytyczna)
2. 鈔ednica krytyczna L2=0,5-1 d.kr.
3. cz窷 rozbie積a L3= ta d逝go嗆 zale篡 od przyj皻ej 鈔ed.wylotowej d.wyl.=1,5-2,5 d.kr.
Je瞠li suma L1+L2+L3 <= d逝go軼i dyszy, to nie jest wskazane a nawet szkodliwe dla osi庵闚 silnika stosowanie zewn皻rznej cz窷ci rozbie積ej.
Je瞠li suma L1+L2 >= d逝go軼i dyszy, to oczywiste jest 瞠 L3 wypadnie na zewn徠rz korpusu silnika. B璠zie w ten spos鏏 pe軟i swoj funkcj plus wizual efekt.

Pozdrawiam Wojciech G
Powr鏒 do g鏎y
Ogl康a profil u篡tkownika Wy郵ij prywatn wiadomo嗆 Wy郵ij email
Arkadiusz
Go嗆





PostWys豉ny: Nie Wrz 03, 2006 9:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy zrobi ten silnik bo wymaga to wielu, wielu pr鏏 Rolling Eyes Confused . Jak si do 10 testu nie wstrzel to b璠zie kicha. Kto testowa paliwa na AP ten wie jak ci篹ko okie透n望 ten utleniacz. Mam ju nowy silnik testowy z tym ,瞠 b璠zie si pali : kana貫m ale dojdzie jedna powierzchnia tylna, od strony zap這nnika. Rurki mam fabryczne ( stary zapas ) a maj one wad. S klejone na jakim s豉bym kleju. By mo瞠 sam b璠 robi tuleje paierowe ale znacznie mocniejsze. No i dam nie co mocniejszy zap這nnik. No, nic. Zobaczymy jak tym razem wyjdzie. Robi te kolejny SR "Olusia_max" na korpusie PE.


Nie wiem jak dla Was ale dla mnie SR to forma wypoczynku Cool


Dopisane 04.09

Test nr 2 , w czasie pracy silnika ( kichni璚ie :- ) )




FILM

Pr鏏a nadal nieudana ale strumie gaz闚 jak ig豉 podoba si mi Wink . Do這瞠nie do palenia jednej powierzchni czo這wej paliwa nie da這 widocznych rezultat闚. Czas wi璚 "pod逝ba" przy sk豉dzie paliwa Rolling Eyes . Da貫m tylko cz窷 filmiku bo cyfr przewr鏂i silny wiatr Rolling Eyes


Pozdr. A
Powr鏒 do g鏎y
ksard



Do陰czy: 07 Lis 2003
Posty: 442

PostWys豉ny: Pi Wrz 08, 2006 7:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Arkadiusz napisa:
Nie wiem czy zrobi ten silnik bo wymaga to wielu, wielu pr鏏


Witaj - oj, wymaga, wymaga - wiem co na ten temat.
Ale dobrze, 瞠 kto prowadzi ten temat nadal.
Ja, jak wiesz znalaz貫m ju spos鏏 na AP, czego dowodem s ostatnie udane testy i pierwsze loty na du篡ch silnikach z tym utleniaczem.
Z moich do鈍iadcze wynika, 瞠 zrobienie wi瘯szego silnika na AP w korpusie papierowym nie jest mo磧iwe. To moja opinia na dzie dzisiejszy, ale cieszy豚ym si, gdyby by這 inaczej. Mo瞠 Tobie si uda.
Arku - najwa積iejszym nie jest sk豉d paliwa, ale technologia wykonania.
To moja podpowied. Wink
Pozdrowienia
Powr鏒 do g鏎y
Ogl康a profil u篡tkownika Wy郵ij prywatn wiadomo嗆 Wy郵ij email
Arkadiusz
Go嗆





PostWys豉ny: Pi Wrz 08, 2006 11:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ksard napisa:
....najwa積iejszym nie jest sk豉d paliwa, ale technologia wykonania.To moja podpowied.


THX ale wiem o tym cho nie do ko鎍a si zgodz. Zamiast 2 % Al dodawa貫m od 2 do 6 % tiomocznika, albo kclo3 albo w璕la drzewnego albo kaszki starego prochu ngl albo PAM-3 albo ........... dzi nowy test czego.

Zauwa篡貫m znaczne r騜nice w pracy SR wykonanego wg tej samej technologi Exclamation .

Co do rurek papierowych. W czasie silniejszego "kichni璚ia" silnika - jak wida korpus to znosi. Nawin jednak swoje rurki na wikolu. B璠 znacznie bardziej wytrzyma貫. Na sukces wi璚 licz Wink



Pozdr. A
Powr鏒 do g鏎y
Arkadiusz
Go嗆





PostWys豉ny: Sro Wrz 13, 2006 4:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolejny test

1. 2% Al i bez katalizatora ( stara pr鏏a, wy瞠j podana )

FILM 1

2. 2% Al i z katalizatorem 1 % ( zap這nnik w czarnym korku )


FILM 2

3. Jak wy瞠j czyli 2 % Al, 1 % katalizator - ale zap這nnik da貫m inny. Ubity jest na p豉sko czyli stanowi cz窷 tylnej powierzchni 豉dunku. Masa zap這nnika 1,5 gram. Jak wida 40 % sukcesu to zap這nnik :- ). Rurk nadal przepali這 cho jej tylna cz窷 na d. ok. 50 mm owin掖em paskiem 297 mm kartki A-4. Klej - 浩 a mimo to wypali這 dziur Rolling Eyes . Wa積e , 瞠 nie rozerwa這 korpusu Exclamation . Gdyby nie to przepalenie raczej mia豚ym ju prac silniczka na 5 cho jedno kichni璚ie na pocz徠ku by這 ale raczej bym sie nim nie przejmowa.


FILM 3



Test wykaza , 瞠 dodanie 1 % katalizatora by這 bardzo korzystne bo reszta by豉 ta sama. Rurki przepala這 ale dla mnie to akurat mniej wa積e bo z tym sie liczy貫m. Gorzej by by這 gdyby j rozerwa這.

Paliwo zawiera kilka innych sk豉dnik闚 ale dodatki jak AL, Cdrz , tiomocznik , katalizator itp. s dla mnie najwa積iejsze.

U篡te rurki s nadal te "liche".



Pozdr. A
Powr鏒 do g鏎y
Arkadiusz
Go嗆





PostWys豉ny: Pi Wrz 15, 2006 6:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ksard napisa:
......Z moich do鈍iadcze wynika, 瞠 zrobienie wi瘯szego silnika na AP w korpusie papierowym nie jest mo磧iwe. ....



A co rozumiesz pod poj璚iem "wi瘯szego" Question

Zrobi貫m dzi kolejny test, bardzo bliski sukcesu. Formalnie pr鏏a nieudana ale na tym SR rakieta ju by pogna豉. Do tego test wykaza , 瞠 SR na tulejce papierowej mo積a zrobi. Niestety nie znam osi庵闚 bo nie mam hamowni.


Test jak wy瞠j pr鏏a nr 3 ale przed zaprasowaniem paliwa wn皻rze rurki poci庵n掖em ( od ko鎍a na g. ok. 50 mm ) - 浩. Fi dyszy 6 mm czyli 1 mm mniej ni test 3. Masa zapalaj帷a o masie 2 gramy (z 15 % Mg ) zaprasowana na p豉sko ( bez przek豉dki z papieru r璚znikowego ), i na to od razu 浩 plus szamot ( 1 : 2 ).


FILM_4


Pod sam koniec w korpusie wypali這 ma陰 dziurk ale ju widz ,瞠 SR - na samych tulejkach papierowych - da rad zrobi. W odr騜nieniu od Twoich silnik闚 ksardzie ( bardzo efektownych w pracy ) m鎩 SR b璠zie potencjalnie PRODUKTEM czyli robi si bardzo szybko ( kilka operacji ).

Mam nadziej, 瞠 ten szczeg馧 ( przepalenie korpusu ) rozwi捫 ale sami wiecie jak to jest ze szczeg馧ami Rolling Eyes . Nie mniej chyba zgodzicie si z moj konkluzj , 瞠 papierowy silnik rakietowy na AP w ilo軼i co najmniej 50 - 100 gram da rad zrobi.


W moim SR, paliwa jest 60 gram.

Gdybym dalej zechcia temat rozwija to "czepi" bym si jeszcze paliwa. Nie jest w pe軟i technologiczne ( ma pewn drobn wad , kt鏎a mo瞠 obni篡 wydajno嗆 w produkcji ) . Porobi jeszcze testy celem uzyskania wytrzyma貫go termicznie korpusu ale przy sk豉dzie paliwa nie b璠 "d逝ba" bo produkcji przecie nie uruchamiam Wink

Nie wiem jeszcze jak pozby sie pierwszego "kichni璚ia" no ale chyba nie jest to wad Question

U篡貫m tulejki maszynowej czyli "lichej" ( na jakim s豉bym kleju ) Wink


Pozdr. A
Powr鏒 do g鏎y
pessos



Do陰czy: 27 Cze 2004
Posty: 153
Sk康: Trinneck

PostWys豉ny: Pi Wrz 15, 2006 7:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Arkadiusz napisa:
Nie wiem jeszcze jak pozby sie pierwszego "kichni璚ia" no ale chyba nie jest to wad Question

Jak dla mnie ka盥e kichni璚ie jest wad Idea
Co ci tam Arku wypluwa z tego silnika podczas kichni璚ia - taka ma豉 czarna kropka nagle pojawia sie po lewej stronie na dole i stacza z kupki piasku w kt鏎ej jest umieszczony silnik - jak na m鎩 gust to co z zap這nnika bo podczas kichniecia wida r騜owoczerwony kolor i iskierki ( 浩+Mg Question ) Rolling Eyes
Pozdrawiam
Szymon

_________________

plany na dzi s takie, 瞠 ich nie ma
Powr鏒 do g鏎y
Ogl康a profil u篡tkownika Wy郵ij prywatn wiadomo嗆 Wy郵ij email Odwied stron autora
Wy鈍ietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona G堯wna -> Silniki Rakietowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id do strony 1, 2  Nast瘼ny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach
Nie mo瞠sz dodawa za陰cznik闚 na tym forum
Nie mo瞠sz pobiera plik闚 z tego forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Protected by Anti-Spam ACP