Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona Główna FORUMPIROTECHNICZNE.PL
Forum Pirotechniczne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik ZNES

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona Główna -> Silniki Rakietowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beaker



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 197

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 11:26 pm    Temat postu: Silnik ZNES Odpowiedz z cytatem

Witam
Przeprowadziłem udaną próbę silnika. ZNES od mieszanki paliwowej, oto dane techniczne
Korpus, materiał rura pcv, 32mm
Długośc 11cm
Dysza fuga,
zatyczka fuga,
Paliwo Zn/S 65/35
Prasowane, bez lepiszcza.
Fi dyszy 10mm, kanał 10mm przez cały blok paliwa
Komora spalania długości 9cm.

Odpalane visco, w kanał nasypałem odrobinke pcz, widac to na filmie, myśle że można zastosowac jeszcze bardziej "agresywny" zapłon
Kilka fotek, osprzęt, dyszka(zapomnialme dac foto calosci ale nic odkrywczego to nie jest) niesety nie mam hamowni, ale to niedlugo się zmieni Wink

Film, http://ifile.it/eoir4fp
pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Hack



Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 352

PostWysłany: Nie Kwi 20, 2008 11:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witaj.
Powstaje pytanie, dlaczego czas spalania ladunku jest taki spory pomimo kanalowego spalania?

Te paliwo przeznaczone jest raczej do spalania czolowaego, przy takim ukladzie jak u Ciebie powinno nastapic CATO.
Nie masz starego pylu cynkowego?

cato 1 kg Zn+S: http://www.youtube.com/watch?v=0dg5kYc-wlM&feature=related

a tak wyglada poprawny start z takim paliwem:

http://video.aol.com/video-detail/zn-s-rocket-ajax/42697358

http://video.aol.com/video-detail/titan-zn-s-rocket-flight/4087802615


zwrooc uwage na potezny odglos, SR na takim paliwie przypomina bardzo prace dla paliw homogenicznych nitrocelulozowych z tym, ze wytwarza wielka ilosc dymu.

_________________
tekst sluzy do celow edukacyjnych i nie ponosze odpowiedzialnosci za jego inne wykorzystanie
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
beaker



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 197

PostWysłany: Nie Kwi 20, 2008 12:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Prawdę mówiąc to nie mam pojęcia, cynk mam od ketena. Paliwo luzem spala się jak fbek, wiec tak jak powinno. Zdobędę trochę czasu, to rozpracuje ten problem.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Hack



Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 352

PostWysłany: Nie Kwi 20, 2008 12:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tutaj sciagniesz sobie kalukatorki do tego paliwa.

http://www.vro.be/component/option,com_docman/task,license_result/gid,45/bid,45/lang,NL/

_________________
tekst sluzy do celow edukacyjnych i nie ponosze odpowiedzialnosci za jego inne wykorzystanie
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona Główna -> Silniki Rakietowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dodawać załączników na tym forum
Nie możesz pobierać plików z tego forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Protected by Anti-Spam ACP