Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona Główna FORUMPIROTECHNICZNE.PL
Forum Pirotechniczne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

chlorek amonu miedzi, czy jest toksyczny/żrący?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona Główna -> Pirotechnika ( ogólna )
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
veer-singh



Dołączył: 12 Sie 2017
Posty: 1
Skąd: Skarżysko

PostWysłany: Sob Sie 12, 2017 8:58 am    Temat postu: chlorek amonu miedzi, czy jest toksyczny/żrący? Odpowiedz z cytatem

witam!
od razu zaznaczam, że nie znam się na chemii i pirotechnice, ale mam pewien pomysł, który chciałbym zrealizować w następny weekend i chciałbym, zapytać o radę Smile
Proszę przeczytajcie do końca, bo nie mam się kogo doradzić Smile

Otóż, postanowiłem się oświadczyć pewnej pięknej i zjawiskowej kobiecie i wymyśliłem że zrobię to pod osłoną nocy w scenerii którą jeszcze przygotowuję, a jednym z jej elementów są pochodnie, które chciałbym żeby oświetlały miejsce naszego spotkania. chciałbym jednak, żeby to było wyjątkowe i wymyśliłem, aby część pochodni paliła się zielonym płomieniem... taki jestem szalony... wyczytałem na tym forum, że chlorek miedzi powoduje właśnie taki kolor płomienia, ale jako że jestem laikiem mam kilka wątpliwości, które myślę uda się tutaj rozwiać, mianowicie:

1. Czy ten związek jest szkodliwy dla skóry lub układu oddechowego? (nie chcę żebyśmy się podusili przed ślubem Razz dodam że wszystko odbędzie się pod gołym niebem) Czy muszę używać rękawiczek jakichś przy obchodzeniu się z tym?