Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona G³ówna FORUMPIROTECHNICZNE.PL
Forum Pirotechniczne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Niecodzienne pytanie - wolnopal±ca, dymi±ca mieszanka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona G³ówna -> Pirotechniczne Przedszkole
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
numer



Do³±czy³: 15 Sty 2015
Posty: 2
Sk±d: niewa¿ne

PostWys³any: Czw Sty 15, 2015 7:23 pm    Temat postu: Niecodzienne pytanie - wolnopal±ca, dymi±ca mieszanka Odpowiedz z cytatem

S³owem wstêpu: nie jestem pirotechnikiem ani z zami³owania ani z zawodu. Nie znam siê na mieszankach, by³em s³aby z chemii itp. Moja jedyna styczno¶æ z pirotechnik± to du¿o saletry i karbidu wiele lat temu i petardy na Sylwestra. Jak widzicie, totalna amatorka.

Z racji tego, ¿e przygotowujê mocno niecodzienny strój na pewien zlot (cosplay, fantasy, itp.) mam do Was, szanowni, pytanie.

Czego potrzebujê?
Potrzebujê mieszanki, obojêtnie jakiej postaci, byle nie p³ynnej, która bêdzie siê pali³a do¶æ powoli (wiem, ¿e to pojêcie wzglêdne) i wydziela³a dym. Mo¿e byæ gêsty, mo¿e byæ rzadki, ale powinien byæ widoczny chocia¿ przez chwilê.
Powiedzmy, ¿e ca³o¶æ powinna siê lekko dymiæ przez minimum 30 sekund, maks. kilka minut.

Dodatkowo mieszanka nie powinna wydzielaæ zbyt du¿ej temperatury przy spalaniu i nie byæ toksyczna (równie¿ pojêcie wzglêdne Smile), poniewa¿ bêdzie znajdowaæ siê ukryta w kostiumie, a dok³adniej na ramionach.