Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona Główna FORUMPIROTECHNICZNE.PL
Forum Pirotechniczne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

niebieski ogień, współpraca
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona Główna -> Pirotechnika ( ogólna )
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mavedon



Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 7
Skąd: Polska

PostWysłany: Nie Gru 08, 2013 4:50 pm    Temat postu: niebieski ogień, współpraca Odpowiedz z cytatem

Witam,

jest to moja pierwsza wizyta na forum, nie znam się na chemii ani nie jestem jej pasjonatem. Już tłumacze o co chodzi. Mój post dotyczy propozycji współpracy, mianowicie w roku 2014 będę pracował nad realizacją filmową, do której potrzebuje uzyskać niebieski ogień a nawet ognisko. Czy ktoś z forumowiczów mógłby pomóc w uzyskaniu takiego koloru ognia albo byłby zainteresowany formą współpracy?

Pozdrawiam serdecznie,
Mateusz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Ripper87



Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 205
Skąd: z czwartej gęstości

PostWysłany: Nie Gru 08, 2013 6:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Program graficzny i filtr koloru Smile
_________________
www.youtube.com/watch?v=L9401w2CqI4
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mavedon



Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 7
Skąd: Polska

PostWysłany: Nie Gru 08, 2013 6:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki ale to musi być real, jednym z założeń produkcji jest nie ingerowanie w obraz, zależy nam by TO co zarejestrujemy było "prawdziwe", tego też dotyczy sama koncepcja realizacji.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
hydrex



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 6
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie Gru 08, 2013 8:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem