Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona G³ówna FORUMPIROTECHNICZNE.PL
Forum Pirotechniczne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Jak zrobiæ zimne ognie?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona G³ówna -> Pirotechniczne Przedszkole
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
PoProstuMaciek



Do³±czy³: 01 Sty 2013
Posty: 1
Sk±d: Rybnik

PostWys³any: Wto Sty 01, 2013 9:57 pm    Temat postu: Jak zrobiæ zimne ognie? Odpowiedz z cytatem

Witam. Jestem tu nowy.
Chcia³bym siê przedstawiæ.
Nazywam siê Maciek i pochodzê z Rybnika (woj. ¦l±skie), jestem informatykiem, nie znam siê zbytnio na pirotechnice, ale ciekawi mnie jeden fakt. Jak zrobiæ zimne ognie?
Zaciekawi³a mnie ta zabawka, poniewa¿ chcia³bym zaimponowaæ dziewczynie i zrobiæ takie du¿e serce, które bêdzie siê pali³o jak zimny ogieñ. Oczywi¶cie t± masê na³o¿ê na drut przypominaj±cy serce Smile

Czy by³by kto¶ z Was na tyle mi³y i przedstawi³by mi jak zrobiæ masê do zimnego ognia? Z jakich materia³ów ma siê ona sk³adaæ, jakie proporcje, gdzie mo¿na kupiæ sk³adniki?

Proszê t³umaczyæ prosto-jak dziecku, gdy¿ nie znam siê zbytnio na tym, a z chemii nigdy 5 nie mia³em Very Happy

Pozdrawiam
Powrót do góry
Ogl±da profil u¿ytkownika Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
pan_kracy



Do³±czy³: 09 Lut 2007
Posty: 78
Sk±d: zachód

PostWys³any: Wto Sty 01, 2013 11:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nigdy nie robi³em zimnych ognii, ale tutaj masz pomoc:






http://www.youtube.com/watch?v=kQC9TP5J9Cw

Prawdopodobnie mo¿na po prostu rozmiêkczyæ gotowe zimne ognie wod± i tak± masê na³o¿yæ.

Jeszcze mo¿naby pomy¶leæ nad zaprimerowaniem ca³o¶ci ( oblepienie ³atwiej zapaln± mas±, która odpali w³a¶ciw± masê)
i w³o¿eniem ca³o¶ci w cienk± papierow± rurkê ( wystarcz± dwie warstwy kartki), mo¿e wtedy