Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona Główna FORUMPIROTECHNICZNE.PL
Forum Pirotechniczne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak zrobić karmelkę...by Jason
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona Główna -> Rakietowe przedszkole
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw Gru 14, 2006 12:27 am    Temat postu: Jak zrobić karmelkę...by Jason Odpowiedz z cytatem

Witam.
Jestem nowy i to mój pierwszy post na tym forum. Pirotechniką zajmuję się dopiero od roku więc nie jestem jeszcze w tej dziedzinie za bardzo doświadczony jak większość z was chyba :]. Po wielu próbach robienia karmelek (paliw rakietowych) założyłem stronę internetową, gdzie podałem przepis ze zdjęćmi i filmami (narazie 1.).

1.Wystarczy w pole adresu w przeglądarce wpisać:
http://www.swiatchemia.prv.pl
2.Następnie wchodzimy w dział pirotechnika (po lewej stronie w MEnu :])
3.Klikamy na link - karmelek

Lub jesli chcemy szybciej (ale to będzie brzydko wyglądało, bo stronę zrobiłem nie w tabeli ale w ramkach) wystarczy wpisać: http://www.swiatchemia.prv.pl/strony/pirotechnika/karmelek.htm

Miłego oglądania strony :]

P.S. Chce może ktoś mi pomuc w dodawaniu artykułów do strony? Jak znajdą się chętni to prosze o wysyłajnie do mnie e-mail'a chem15jan@interia.pl z propozycjami.

Stronę robiłem dla was...a nie dla siebie Smile


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob Gru 16, 2006 9:46 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
npiro



Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 46

PostWysłany: Czw Gru 14, 2006 2:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnie rewelacja. Karmelek ma takiego pałera że nawet się obrócił pod koniec filmiki. No i ten praktycznie idealny walec + super dobrana średnica dyszy powala profesjonalizmem.