Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona Główna FORUMPIROTECHNICZNE.PL
Forum Pirotechniczne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

karmelek 65/35 vs czerwony karmelek 60/40

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona Główna -> Paliwa rakietowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek



Dołączył: 26 Sty 2003
Posty: 168

PostWysłany: Wto Sty 17, 2006 6:15 pm    Temat postu: karmelek 65/35 vs czerwony karmelek 60/40 Odpowiedz z cytatem

Kilka tetstów na hamowni dwa silniki z karmelkiem 65/35 i dwa z karmelkiem 60/40 plus odrobina Fe2O3.
Masy paliwa oscylowały ok. 60 g
średnica dyszy 6,5 mm , srednica kanału w paliwie ok. 10 mm, silnik rura PCV 1 cal
hamownia wyskalowana do 9 kg,

Zwracają uwagę dziwne wibracje ramienia hamowni na paliwie z tlenkiem żelaza / może to kwestia braku zakotwiczenia podstawy w podłożu?/ na czystym karmelku tego tak bardzo nie widać, a może to kwestia wykonania paliwa.....
karmelek 1 (65/35)
[url=http://www.eurekafirst.letzebuerg.org/images/filmy/biały.wmv]karmelek 2 (65/356)[/url]
karmelek 1 (60/40) + Fe2O3
karmelek 2 (60/40) + Fe2O3

A może ktoś ma chwilę czasu i zechce zobrazować pracę tych silników na wykresie , wiem słaba jakość filmów ale gdyby ....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona Główna -> Paliwa rakietowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dodawać załączników na tym forum
Nie możesz pobierać plików z tego forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Protected by Anti-Spam ACP