 |
FORUMPIROTECHNICZNE.PL Forum Pirotechniczne
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek
Dołączył: 26 Sty 2003 Posty: 168
|
Wysłany: Wto Sty 17, 2006 6:15 pm Temat postu: karmelek 65/35 vs czerwony karmelek 60/40 |
|
|
Kilka tetstów na hamowni dwa silniki z karmelkiem 65/35 i dwa z karmelkiem 60/40 plus odrobina Fe2O3.
Masy paliwa oscylowały ok. 60 g
średnica dyszy 6,5 mm , srednica kanału w paliwie ok. 10 mm, silnik rura PCV 1 cal
hamownia wyskalowana do 9 kg,
Zwracają uwagę dziwne wibracje ramienia hamowni na paliwie z tlenkiem żelaza / może to kwestia braku zakotwiczenia podstawy w podłożu?/ na czystym karmelku tego tak bardzo nie widać, a może to kwestia wykonania paliwa.....
karmelek 1 (65/35)
[url=http://www.eurekafirst.letzebuerg.org/images/filmy/biały.wmv]karmelek 2 (65/356)[/url]
karmelek 1 (60/40) + Fe2O3
karmelek 2 (60/40) + Fe2O3
A może ktoś ma chwilę czasu i zechce zobrazować pracę tych silników na wykresie , wiem słaba jakość filmów ale gdyby .... |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz dodawać załączników na tym forum Nie możesz pobierać plików z tego forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|