Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona Główna FORUMPIROTECHNICZNE.PL
Forum Pirotechniczne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

test FnMilo & Aerostożek cdn...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona Główna -> Silniki Rakietowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fnmilo



Dołączył: 01 Mar 2005
Posty: 49
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią Wrz 02, 2005 3:18 pm    Temat postu: test FnMilo & Aerostożek cdn... Odpowiedz z cytatem

Witam
oto jeszcze kilka fotek z silnikiem http://img398.imageshack.us/img398/9343/beztytuu9hj.jpg
Co do samego testu: zdjęcia i filmik nie oddają efektu pracy silnika , po odpaleniu gazy wylotowe stworzyły jednolity słup do samej betonowej belki ok 80 cm i tam sie dopiero rozchodziły (błąd filmowca na następny raz najmniej 2 aparaty i zero odpalania w otworach okiennych).
Co do silnika to na rysuneczku poglądowym http://img352.imageshack.us/img352/1575/beztytuu19ln.jpg
Paliwo 3 X 60 mm / 34 mm kanał 13 mm karmelek sorbitolowy , zapłon elektryczny zapalnikiem dwużarowym (dopracowany na amen).
Po teście moje wnioski sa takie :
1. Zmiana paliwa na bardziej gazowe
2. Zmiana korpusu silnika z Alu na stal kwasoodporną ( korpus się tak nagrzał że nie było można go podnieść i po sekcji stwierdziłem dość duże wytopy przy kryzie czołowej)
3. Rezygnacja może i nie z uszczelnienia typ.oring trzeba uszczelnić silikonem wysokotemperaturowym (mam do 1500 st C)
4. Mocowanie kryzy nie na wkęty tylko na wspawanym pierścieniu
5. poprawienie mocowania zatyczki
To by było na tyle na dzień dzisiejszy mam już gotowy korpus do silnika i inne elementy , jak czas pozwoli to odpale go na karmelce jeszcze w tą niedziele , zmiejsze jeszcze szczeline o 0.6 mm . Na marginesie tak to jest hamownia na przetworniku siły do 20 kg , na dzień dzisiejszy szukam sprawnego oprogramowania. win 98 najlepiej xp.

_________________
GG 9628588
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
maxlam
Gość





PostWysłany: Pią Wrz 02, 2005 6:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam

Myślałem raczej że zastosujesz do tego silnika płynne paliwo ale to oczywiście nastręcza wielu problemów technicznych ale może kiedyś np. nafta + kwas azotowy

To i tak PROFI projekt może zdradzisz jak wyglądała krzywa ciągu w czasie Wink
Powrót do góry
crave



Dołączył: 27 Wrz 2003
Posty: 481

PostWysłany: Pią Wrz 02, 2005 7:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na marginesie - jakiego używasz przetwornika A/D?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona Główna -> Silniki Rakietowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dodawać załączników na tym forum
Nie możesz pobierać plików z tego forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Protected by Anti-Spam ACP