Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona Główna FORUMPIROTECHNICZNE.PL
Forum Pirotechniczne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Testy SR KSARDa z paliwami typu HP
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona Główna -> Silniki Rakietowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ksard



Dołączył: 07 Lis 2003
Posty: 442

PostWysłany: Pon Maj 22, 2006 8:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Arkadiusz napisał:
Czy dysza grafitowa była od profi silnika czy zrobił ją Paul Question .


Witaj Arku
Co do dysz, to w silniku SR125 zastosowałem dyszę grafitową, wykonaną i podarowaną mi przez Paula wraz z silnikiem wielokrotnego użytku.

W silniku SR126 dysza była wykonana przeze mnie z grafitu i zalana w CX5, natomiast w silniku do Lacerty użyłem dyszy z chromoniklu wytoczoną dawno temu przez znajomego tokarza. Była ona już kilkakrotnie wykorzystywana w innych silnikach.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ksard



Dołączył: 07 Lis 2003
Posty: 442

PostWysłany: Nie Mar 11, 2007 9:32 pm    Temat postu: Po zimowej przerwie Odpowiedz z cytatem

Witam

Dzisiaj przeprowadziłem testy 3 silników.

Więcej szczegółów po opracowaniu materiałów filmowych, ale już mogę zdradzić, że był sukces Very Happy



Wszystkie silniki pracowały prawidłowo.
Klatki z filmów umieściłem na jednym zdjęciu, aby porównać wielkość płomieni.

Pierwszy z lewej to silnik z paliwem Blue Angel (100g paliwa) w obudowie z alu.

Środkowe zdjęcie to silnik I 600 z paliwem ZPM (uszlachetnione paliwo żywiczne wg mojej nowej receptury)

Z prawej fotka silnika z paliwem KNOSAL (200g paliwa).

szczegóły tutaj

Pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ksard



Dołączył: 07 Lis 2003
Posty: 442

PostWysłany: Pią Kwi 25, 2008 12:46 pm    Temat postu: Pierwszy w Polsce Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie

Pierwszy w Polsce amatorski silnik klasy I na paliwie wysokoenergetycznym stał się faktem.
Wczoraj tj. 24 kwietnia 2008 roku przeprowadziłem udane odpalenie.


Silnik oznaczony jako SR200 (jubileuszowy !) zawierał 300 g paliwa RED DEVIL.
Tak to wyglądało.

Więcej szczegółów po weekendzie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tryt



Dołączył: 19 Maj 2004
Posty: 156
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Kwi 25, 2008 3:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gratuluję
Widać dla czego jesteś Profi Wink Shocked
piękne zdjęcie Cool
to paliwo to chyba jakiś nowy skład? Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jaskiniowiec



Dołączył: 22 Lut 2004
Posty: 597
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Kwi 25, 2008 6:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakie "diamenciki" w kicie Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona Główna -> Silniki Rakietowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dodawać załączników na tym forum
Nie możesz pobierać plików z tego forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Protected by Anti-Spam ACP