Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona G³ówna FORUMPIROTECHNICZNE.PL
Forum Pirotechniczne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Silniki wielokrotnego u¿ytku - propozycja wspó³pracy.
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona G³ówna -> Silniki Rakietowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Paul S



Do³±czy³: 24 Lis 2003
Posty: 252

PostWys³any: Nie Cze 04, 2006 7:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,
Moje gratulacje!!! Ciesze sie bardzo, ze test przebiegl pomyslnie. Tak wlasciwie to nie spodziewalem sie niczego innego Wink .
SUPER !!!

Paul
Powrót do góry
Ogl±da profil u¿ytkownika Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
szpaner



Do³±czy³: 11 Pa¼ 2004
Posty: 561

PostWys³any: Pon Cze 05, 2006 1:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piêknie, piêknie Very Happy

Jest tylko jeden szczegó³:
"ROCKET MOTOR"
a nie "MOTOR ROCKET"

_________________
Powrót do góry
Ogl±da profil u¿ytkownika Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
crave



Do³±czy³: 27 Wrz 2003
Posty: 481

PostWys³any: Pon Cze 05, 2006 3:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i nie reloadle tylko reloadable Wink
ale robi wra¿enie - je¿eli z tymi zamówieniami to serio, to proszê o cene Wink
Powrót do góry
Ogl±da profil u¿ytkownika Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Micha³_R



Do³±czy³: 03 Sty 2006
Posty: 212
Sk±d: Mazowsze

PostWys³any: Pon Cze 05, 2006 4:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

naprawdê widok inspiruj±cy Very Happy

jak z tymi zamówieniami serio, to wydaje mi siê ¿e sporo osób by by³o chetnych na takie cacuszko Razz Wink
Powrót do góry
Ogl±da profil u¿ytkownika Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
fox



Do³±czy³: 10 Lis 2003
Posty: 192
Sk±d: Wielkopolska

PostWys³any: Pon Cze 05, 2006 8:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dajcie spokój z tymi zamówieniami przecie¿ to taki joke
Naprawdê my¶licie ¿e to przejdzie Wink Laughing

_________________
CAST AWAY
Powrót do góry
Ogl±da profil u¿ytkownika Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email Odwied¼ stronê autora Adres AIM
Arkadiusz
Go¶æ





PostWys³any: Pon Cze 05, 2006 8:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gratulujê. Skutek piêknych zdjêæ i filmów ju¿ jest bo od 2 godzin mam super lepiszcze do AP Very Happy Very Happy Very Happy . Wiêc i SR bêd± a na razie paliwka ¿ywiczne i na AA id± w k±t Wink . Paliwko wychodzi twarde jak kamieñ i bez por. Zacznê od korpusu na Olusi 1 aby podebraæ zacisk.

Nie mniej pójdê inn± drog±. Zastosujê korpusy jednorazowe bo koszt ich to maks. kilka zeta za sztukê i to z robocizn±. No i umnie paliwko nazywaæ siê bêdzie Red Devil bo daje czerwony p³omieñ Wink . Jak dojdê do szczegó³ów to silnik dopracujê do wygl±du PROFI . Nie mniej paliwka HP to nie rynek. Rynek to paliwa ¿ywiczne i na nich zrobiê tak¿e silniki PROFI.


Pozdr. A
Powrót do góry
ksard



Do³±czy³: 07 Lis 2003
Posty: 442

PostWys³any: Pon Cze 05, 2006 9:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam

Ale plama z tym angielskim nazewnictwem - Very Happy
Dziêki za cenne uwagi - nazwa handlowa bêdzie chyba jednak polska.
Prezentujê obiecany film.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Ogl±da profil u¿ytkownika Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
maxlam
Go¶æ





PostWys³any: Pon Cze 05, 2006 9:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Polska jak najbardziej Wink no chyba, ¿e wersja eksportowa Very Happy
Powrót do góry
YagYelskY



Do³±czy³: 08 Gru 2002
Posty: 90
Sk±d: Kraków

PostWys³any: Pon Cze 05, 2006 9:59 pm    Temat postu: Cool Odpowiedz z cytatem

Witam!
No wystarczy³o, ¿e mnie nie by³o tydzieñ a ju¿ zosta³em uprzedzony... Jutro wrzucê fotkê mojego nowego silnika.
Co to du¿o gadaæ, Good job guys Exclamation Exclamation Exclamation

Arkadiusz napisa³:
korpusy jednorazowe bo koszt ich to maks. kilka zeta za sztukê

No tak ale jeden silnik jednorazowy = jeden lot a ailnik WU kosztuje np. 50 z³ a mo¿na na nim wykonaæ np. 100 lotów. Zrobi³em parê tygodni temu silnik wielorazowy PCV, koszt - 6 z³ a wytrzymuje ok. 10 odpaleñ (jak dopracuje izolacjê termiczn± to ¿ywotno¶æ bêdzie niemal nieograniczona (przynajmniej na karmelce). Pomijam fakt, ¿e powtarzalno¶æ jednorazowców zale¿y od wielu czynników a w WU tylko od powtarzalno¶ci paliwa...
Jak dla mnie to silniki od powiedzmy 50 Ns w górê tylko wielorazowe.
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Ogl±da profil u¿ytkownika Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Arkadiusz
Go¶æ





PostWys³any: Wto Cze 06, 2006 6:01 am    Temat postu: Re: Cool Odpowiedz z cytatem

YagYelskY napisa³:
....No tak ale jeden silnik jednorazowy = jeden lot a ailnik WU kosztuje np. 50 z³ .


Nie wiem czy nie za¶miecimy w±tku ksardowi Rolling Eyes . Na stronach producentow SR ceny na profi silniki s± wysokie. Pisa³em TU

A ka¿dy zrobi jak jemu pasuje Wink

Pozdr. A
Powrót do góry
YagYelskY



Do³±czy³: 08 Gru 2002
Posty: 90
Sk±d: Kraków

PostWys³any: Nie Lut 25, 2007 6:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam!
Temat o silnikach wielokrotnego u¿ytku wiêc tu napiszê.
Moje najnowsze dziecko - silnik, oczywi¶cie uniwersalny (z mo¿liwo¶ci± zmiany przekroju dyszy) i wielorazowy, o kodowej nazwie STX. Je¶li siê sprzwdzi dostanie imiê "Templar".
http://files.filefront.com//;6807877;;/
Grafitowa wk³adka dyszy:
http://files.filefront.com//;6807914;;/
oraz sama dysza:
http://files.filefront.com//;6807943;;/
Konstrukcja jest po³±czeniem stali nierdzewnej oraz aluminium, dziêki temu silnik wa¿y nieca³e 500 g a mie¶ci przesz³o 500g paliwa. Planowane zastosowanie jako jednostka napêdowa moich nastêpnych modeli, rakiet "Paulina 3" oraz "PX1" (naddzwiêkowa). Z chêci± u¿yczê go do napêdu Hipersonala...
Jako ¿e paliwo na bazie azotanu amonu, nad którym obecnie pracujê spala siê stabilnie ju¿ w niskich ci¶nieniach, liczê na zastosowanie tego paliwa w silniku Templar. Uzyskany w ten sposób napêd mie¶ci³by siê w klasie J (oko³o 1000Ns).
My¶lê, ¿e moje sk³onno¶ci do budowy du¿ych silników zostan± zahamowane na d³u¿szy czas. Wink
Pozdrawiam!
Powrót do góry
Ogl±da profil u¿ytkownika Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Joker
Dostêp próbny


Do³±czy³: 01 Gru 2006
Posty: 31
Sk±d: Warka

PostWys³any: Nie Lut 25, 2007 7:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Siemka

Jak to jest korpus alu.? a dysza i zatyczka z nierdzewki czy odwrotnie, bo cos mi sie zdaje ze korpus jets z nierdzewki dziwny po³ysk.Zazwyczaj aluminium jest matowe (ale nie zawsze Smile )

_________________
Powrót do góry
Ogl±da profil u¿ytkownika Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
ksard



Do³±czy³: 07 Lis 2003
Posty: 442

PostWys³any: Pon Lut 26, 2007 8:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

YagYelskY napisa³:
Konstrukcja jest po³±czeniem stali nierdzewnej oraz aluminium, dziêki temu silnik wa¿y nieca³e 500 g a mie¶ci przesz³o 500g paliwa. Planowane zastosowanie jako jednostka napêdowa moich nastêpnych modeli, rakiet "Paulina 3" oraz "PX1" (naddzwiêkowa). Z chêci± u¿yczê go do napêdu Hipersonala...


Witam

Silnik potêga !!!
Piêkna robota - my¶lê, ze bêdziesz mia³ pociechê z niego.
Skoro wspominasz o Hipersonalu, to zapytam jakie s± gabaryty silnika?
Stosunek mas 500/500 jest naprawdê dobrym wynikiem (tzw. wspó³czynnik doskona³o¶ci konstrukcji).
Na tym silniku z paliwem amonowym rakieta spokojnie minie granicê 1M.
Hipersonal nie ma jeszcze napêdu, a wiêc kto wie .... Very Happy
Szykujemy siê z Paulem S. do podd¼wiêkowego lotu Hipersonala w tym roku i je¶li wszystko przebiegnie po naszej my¶li, to Templer mo¿e byæ napêdem docelowym tego projektu.

Widzê, ze zrezygnowa³e¶ z pier¶cieni sprê¿ystych na rzecz ¶rub.
Czy ta ostatnia próba by³a robiona na tym silniku - chyba nie?
Jeszcze raz gratulujê - super silnik.
A mo¿e spotkamy siê przy piwku? Chêtnie bym go ogl±dn±³.
W Krakowie jest dobry klimat dla rakiet Smile

Pozdrawiam
Powrót do góry
Ogl±da profil u¿ytkownika Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
YagYelskY



Do³±czy³: 08 Gru 2002
Posty: 90
Sk±d: Kraków

PostWys³any: Wto Lut 27, 2007 9:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam!
Korpus jest stalowy (rura bez szwu, 1mm ¶cianka) a koñcówki alu.
Wymiary silnika: d³ugo¶æ oko³o 40cm, ¶rednica (³±cznie ze ¶rubami, które jednak wystaj±) - 45mm.
Pier¶cienie nie wchodzi³y tu w rachubê ze wzglêdu na cienk± ¶ciankê rury korpusu a poza tym, wolê jednak ¶ruby...
Nie, ostatnia próba paliwa by³a w silniczku z rury PCV 1''.
Na piwko zawsze chêtnie Laughing ale krucho z czasem. Pracujê od 7 rano wiêc pobudka o nienormalnej porze Crying or Very sad
My¶lê, ¿e silnik bêdzie w pe³ni gotowy przed koñcem tygodnia, w tej chwili dopracowujê uszczelnienia. Dam znaæ co i jak.
Pozdrawiam!
Powrót do góry
Ogl±da profil u¿ytkownika Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUMPIROTECHNICZNE.PL Strona G³ówna -> Silniki Rakietowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Strona 6 z 6

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników na tym forum
Nie mo¿esz pobieraæ plików z tego forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Protected by Anti-Spam ACP